Valheim trudniejsze dopiero po premierze; nadchodzą kolejne dodatki

Choć Valheim nie jest już tak popularne jak na początku roku, nordycki survival studia Iron Gate wciąż przyciąga wielu graczy.

Twórcy ciągle rozwijają grę, czego dowodem jest wczorajsza premiera łatki 0.205.5 na Steamie.

Patch uwzględnia rozmaite poprawki (na przykład powiązane z głęboko śpiącymi potworami, które nie budziły się po trafieniu z broni dystansowej), ale też dodaje nową zawartość. Na bagnach pojawiły się bowiem niewidziane wcześniej plugastwa. Te nie tylko są nowym wyzwaniem dla wikingów – zdobyte na nich materiały pozwolą wytworzyć kolejny przedmiot (zapewne zbroję, o której również wspomniano w ogłoszeniu na Steamie).

Zespół Iron Gate podzielił się też planami na przyszłość, aczkolwiek na razie nie zdradzono zbyt wiele. Raz jeszcze wspomniano o kolejnych wielkich aktualizacjach zmierzających do Valheim. Mistlands wprowadzi tytułowy, okryty mgłą obszar, a w kolejnym, jeszcze niezatytułowanym dodatku zwiedzimy górskie jaskinie.

Informacje o planach rozwoju Valheim ujawniono także w trakcie niedawnej sesji pytań i odpowiedzi z twórcami gry. Użytkownicy serwisu Reddit dopytali studio Iron Gate o różne kwestie, zarówno te mniej poważne, jak i bardzo istotne. Tak choćby dowiedzieliśmy się, że Valheim może otrzymać opcję zmiany poziomu trudności, aczkolwiek raczej nie stanie się to przed debiutem wersji 1.0. Istnieje więc możliwość, że twórcy pójdą na rękę osobom szukającym większego wyzwania.

Wspomniano też o terminie premiery Mistlands (czy raczej o jego braku, bo prace nad aktualizacją wciąż trwają), balansie oceanicznego biomu, alternatywnych ulepszeniach pancerza oraz planach związanych z drzewem Yggdrasil.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2021-11-26 13:53:26